Handelsbetingelser

Handelsbetingelser WordPress & Woocommerce Webshop

Oplysninger om MinOnlineForretnings webshop

Vortex Consulting – MinOnlineForretning.dk

WordPress og woocommerce ekspert. Webmaster og designer for stærk tilstedeværelse på Internettet. Marketing og virksomhedsrådgivning.
[wpseo_address show_state=”0″ show_country=”1″ show_phone=”1″ show_phone_2=”0″ show_fax=”0″ show_email=”0″ show_url=”1″ show_vat=”1″ show_logo=”0″ show_opening_hours=”1″]

OBS: Vores adresse er ikke en besøgsadresse. MinOnlineForretning.dk er en internetbaseret forretning med digitale produkter og ydelser. – Kontakt os

Bank: Nykredit Bank – City Afdeling København K.
Reg: 5470 Kontonr.: 0002017656

Når du afgiver bestilling, accepterer du de generelle nedenstående betingelser gældende for MinOnlineForretning.dk. Med forbehold for ændringer, prisstigninger og fejl.

Vortex Consulting Handelsbetingelser

Betaling & Priser

Du har følgende mulighed for betaling:

  1. Bankoverførsel
  2. Faktura (Kun til firmaer med en forudgående aftale)

Betaling af digitale ydelser, service, web-pakker, grafik og licenser er altid forud for levering, med mindre andet er aftalt eller skrevet og godkendt af MinOnlineForretning.dk.

Har du købt et digitalt produkt, vil produktet blive sendt eller lagt klar til download, når vi modtager betalingen! Digitale produkter kan downloades 2 gange indenfor 3 dage. Herefter fjernes det automatisk. Har du bestilt en digital ydelse, vil vi først påbegynde arbejdet, når den fulde betaling er modtaget!

Betaling vil først blive trukket på dit kreditkort, når varen afsendes/leveres såfremt du har benyttet kreditkort betaling. Digitale ydelser/arbejde betales altid forud.

HASTE, EKSPRES, “VIGTIGE” -opgaver
Disse løser vi gerne og hurtigt. Men bliv ikke overrasket over en merpris for at skubbe andre kunders sager af bordet. Derudover tager vi et gebyr for arbejde efter åbningstid, søn og helligdage samt i ferieperioder.

Hvis du kommer i restance, indstilles al arbejde, projekter & udvikling indtil din saldo er på plads. MinOnlineForretning.dk forbeholder sig retten, til at nedtage og fjerne eller lukke for adgang til ikke betalte produkter, services, licenser etc. Enhver rykkerskrivelse pålægges rykkergebyr på 200,- kr. + 2% renter. Efter 3. rykker overgår sagen til inkasso & inddrivelse. Genetablering af licenser, plugins og opsætning m.v. medfører gebyrer.

Hvis du har abonnement(er) (SEO, WordPress vedligeholdelses plan, Webmaster service, plugin, licenser eller lign.) så er det altid forud betalt. Disse prisreguleres hvert 6. måned.

Opsigelsen er minimum 30 dage før datoen for fornyelsen (periode start). Hvis du deler adgang/opsætning med tredje part eller andre admin brugere eller der retters i diverse (sikkerheds) indstillinger sat af BizDoktor i plugins, bortfalder opdateringsaftaler og vi sætter alt til standard uden varsel – dette kan medfører gebyrer og annullering af licenser m.m.

Bestilling

Alle priser vises i DKK og er eksklusiv moms. Fragt, moms og kreditkort gebyr tillægges i forbindelse med købets gennemførsel.

Når du bestiller produkter/ydelser på MinOnlineForretning.dk, skal du være opmærksom på, at aftalen ikke anses for endelig indgået, før du modtager en (automatisk) og godkendt bestillings-bekræftelse fra MinOnlineForretning.dk. Bestillings-bekræftelsen bliver sendt til den angivne e-mail adresse. Der kan blive påført evt. ekspres gebyrer ved korte, urimelige deadlines eller weekend/helligdags arbejde.

Levering

Afhængig af opgavens omfang aftales leveringen typisk i samme uge. Større design og hele websites med webshops etc. er leveringen op til 3 uger. Leveringen aftales fra sag til sag og kan være længere ved f.eks. udvikling eller større komplekse løsninger etc.

Fragt & Kørsel

100 % af vores produkter er digitale services. Bliver en pakke nødvendig, sender vi denne efter gældende takter fra Post Danmark fra dag til dag.
Kørsel er altid 500,- Dkr i startgebyr plus 8,- kr. pr. km. ifølge Google Maps “One Way”.

ALL INCLUSIVE – Webmaster services m.m.

ALL-INCLUSIVE og Alm. Opdaterings abonnementer omfatter IKKE: oprettelse af, eller redesign af sider, indlæg, rettelser, tasteopgaver, layout, design, video, audio, kampagner herunder ‘landingpages’, udvikling, nye funktioner, research, genskab v/angreb, nedbrud og brugerfejl, sikkerhed og backup, Shop Plugins, Betalings-tunnel, gebyrer eller opsætning. Ej heller nedbrud, fejl, kollisioner eller imcompalitet, der er forvoldt af plugins både PRO og gratis versioner. Hosting, DNS eller udefra komne fejl, nedbrud eller fejl fra og i installeret software. Arbejde for og med 3. part eller deres abonnementer, sociale medier – herunder konti, design og grafik. Ansvar for copyright, billeder etc. er altid kundens eget.

ALL-INCLUSIVE abonnement(er) er et tillæg til abonnement(er). Der dækker normal/almindelig hjælp med sitet, grafik samt ad hoc opgaver i et aftalt mindre omfang.

Accept og opsigelse

Ved første betaling af et abonnement accepteres alle disse særlige vilkår i minimum 12 måneder ad gangen og en evt. opsigelse herefter skal være os i hænde 3 måneder før udløb. En opsigelse fritager ikke en for betaling perioden ud. Der kan i sjældne tilfælde være et opsigelsesgebyr samt fjernelse af arbejde samt script etc. som BizDoktor ejer og benyttet under arbejdet.

Der er INGEN returret, fortrydelsesret eller garanti på digitale produkter eller ydelser!

Bestillings bekræftelse.
Så snart vi har modtaget din bestilling via Internettet, sender vi en e-mail med bekræftelse til dig. Denne e-mail vil indeholde den samlede betalingssum, samt et ordrenummer.

Der vises en kopi af bestillingen i forbindelse med købets gennemførsel. Endvidere sendes bekræftelsen pr. e-mail til den adresse du har opgivet i forbindelse med købet. Du kan efterfølgende hente dine bestillings og købs dokumenter online, hvis du har oprettet en brugerkonto på MinOnlineForretning.dk.

Ved afsendelse / levering af varen eller service modtager du en e-mail med din faktura. MinOnlineForretning.dk forbeholder sig retten til, at afvise enhver ordre, bestilling uden grund.

Du skal oplyse dit firmanavn, navn, CVR, adresse og telefonnumre ved bestilling benytter du vores webshop accepterer du ved afkrydsning accept af vores handelsbetingelser ellers anser vi det som accept når du bekræfter din bestilling og igen ved din første indbetaling.

Forbehold for lager, prisstigninger og trykfejl.

Fortrydelsesret:

Du har fortrydelsesret på produkter 14 dage. Du har fortrydelsesret på bestilt services og digitalt arbejde indtil vi påbegynder arbejdet. Afbryder du samarbejdet inden leveringen, påregner vi en bod for arbejdet i procent og forhold til omfang, udlæg og indkøb samt arbejdstid m.v. Rest beløbet tilbagebetales til dig. Fortrydelsesretten gælder ikke specialfremstillede varer, kode, udvikling, software licenser, varer med specielle design etc.

24 måneders reklamationsret. Du skal reklamere inden for rimelig tid, hvilket er inden 2 måneder efter, du har konstateret fejlen eller manglen.

Garanti for placering på side 1 i søgemaskinerne?

Det er der ingen, der kan eller vil love dig.

Ingen kan give garanti for bestemte placeringer på Google, fordi Google hele tiden ændrer vilkårene for opbygningen, indholdet og dermed ranking af dit site – alle sites. Men med en “Rank Rapport” kan du/vi følger dine placeringer på Google tæt og holder øje med de ændringer der laves, så er chancerne for bedre placering og skabe rigtig gode resultater langt bedre – men stadig uden garantier. Se mere om en evt. “Rank Rapport” i shoppen.

Ny Hjemmeside / Blog eller design?

Ved bestilling af hjemmesider, WordPress installationer, blogs og eller med og uden design. Er det altid gældende, at man får en mulighed for rettelser efter modtagelsen af 1. revision. Derefter er rettelser efter timepris.

Ophavsret

Indholdet af denne hjemmeside er ophavsretslig beskyttet, og tilhører Biz Doktor. Hele eller dele af billeder på hjemmesiden må ikke bruges uden Biz Doktor’s tilladelse.

Billeder leveret af Biz Doktor må ikke reproduceres, og må ikke bruges i reklamesammenhæng uden Biz Doktor’s tilladelse.

Alt udført arbejder, der evt. leveres med billeder, foto, tekst eller video, tekst etc. er altid midlertidige/demonstrations modeller. Disse kan være 3. mands copyright. Du er selv som kunde ansvarlig for alle rettigheder, både til det materiale du afleverer og som du får retur fra os. Vi anbefaler at du såfremt du ønsker, at publicerer materialet, at du indhenter de forskellige rettigheder ved køb eller indhentning af tilladelser.

Frembringeren, Biz Doktor, har den fulde ophavsret til frembragte udkast/tegninger/illustrationer/opsætning/design/koncept/tekst.

Sådan sikre vi din succes!

  • Et godt “Projekt” er grundigt beskrevet og gerne illustreret/tegnet.
  • Et godt “forløb” er god kommunikation og forventninger er afstemt på forhånd, både med service, produkt og økonomi.
  • Ofte er det misforståelser og “jeg troede du kunne se hvad jeg tænkte” situationer, der gør en oplevelse frustreret – På begge sider af bordet!

Når du peger på et design (template/skin), du har set på nettet og du/vi installerer det. Ser det ALDRIG ud som den demo du så!
Der er lagt mange timer i demo’en for at få den, til at vise alle de smarte funktioner, features og sælgende elementer du ser.
Men det betyder ikke, at det falder ud af kassen af sig selv, ved blot en simpel installation og tryk på “den magiske knap”. Der skal ofte mange timers arbejder til samt indkøb af billeder (rettigheder), elementer som ikoner, knapper illustrationer ekstra etc. til for at få det bare i nærheden af demo sitet.

Hvis det aftales, kan vi sørge for, at det du får til dels ligner demo’en så tæt på som muligt (efter behov). Derefter skal dine tekster, egen billeder og sider så lægges ind. Dette arbejde kan tage længere tid, end at skifte/installerer det nye “design”.

Har du ikke en “fast” pris, udførers dette pr. timebasis og kan løbe op.

Jeg anbefaler, at vi aftaler et “budget”, så du ikke får en overraskelse.

Når vi aflevere dit “projekt”, har du som hovedregel altid 1. rettelse (klart beskrevet og grundig). Hvis du “opfinder” nye funktioner eller laver om på det oprindelige udkast/bestilling, skal det nye installeres, disse ekstra ting er på timebasis.

Det handler altså om, at vi har “EN KLAR AFTALE” fra starten. – Afstemte forventninger

Kvalitetssikring

Jeg/vi (BizDoktor team) arbejder med mit/vores hjerte og med fokus på kvalitet, så DIN oplevelse bliver så god som mulig.

Når jeg går dybt ned i dit projekt/hjemmeside/kode og måske opdager en “gammel” fejl (ofte i en eksisterende hjemmeside), kan jeg ikke bare lade den slippe forbi, det skal være i orden. Så når jeg aflevere noget, er de fejl (jeg har opdaget og set) rettet til. Ofte løber jeg ind i småting, som tager lang tid at løse, eller store fejl som kræver ingen tid at rette.

Støder jeg på fejl, der er vanskelige at rette eller kan betyde “konflikter”, spilder jeg ofte mere tid, ved at “spørge om lov” og forklarer problematikken end det ofte kan løses på. Til disse “KVALI-RET” anbefaler jeg, at vi aftaler et budget eller en DO / DO-NOT aftale! Ofte er det nemmere, hurtigere og billigere at klare problemet, end at skulle stoppe, forklare og få godkendt tingene.

Løsninger:

  1. “DO” alle under 1 times varighed dog max. 5 timer pr. måned – Budget.
  2. “Do Not” – Kom med forklaring og få godkendt hvert ting.
  3. “NOT AT ALL” – Spring alle fejl over og færdiggør jobbet.
  4. “KVALI-RET” – Alle fejl skal rettes – Vi vil have det bedste site – I bund og grund er det vel en tillidssag! << ANBEFALES

Skaber jeg succes for dit site – Bliver jeg din faste leverandør og din tillid er fortjent!
Springer jeg over diverse fejl og ting, der kan skade dit site/positioner får ingen af os succes med din sag/site!

Forbehold, ansvar og data

Med forbehold for tastefejl, fejl og uvarslet ændringer, prisstigninger, gebyrer etc. og m.m. Vi forbeholder os retten til at efter fakturer leverandør stigninger, valutakurser, m.m. der ikke varsles i god tid.

Fortrolighedspolitik

BizDoktor forstår og respekterer vigtigheden af privatlivet på internettet. BizDoktor vil ikke afsløre dine information til tredje part, med mindre det er nødvendigt for at implementere en transaktion. BizDoktor vil aldrig sælge dit navn, adresse, e-mail adresse, kreditkort eller personlige data til nogen tredjepart ikke engang  med din forudgående tilladelse. Kun data, der er nødvendig for at gennemfører transaktionen gemmes i sikre databaser via krypteret forbindelse.

Ansvar

BizDoktor kan ikke gøres ansvarlig for hverken indhold, copyright, billeder eller persondata herunder cookies og følsomme data. Det er ALTID kundens eget ansvar, at alt indhold ikke strider mod de gældende regler samt overholder loven. Kunden skal selv sørge for, at følge den gældende lovgivning også persondata lovgivningen (Se om du er “GDPR Compliant“) m.v. Fejl eller uhensigtsmæssige ting, der opstår i forbindelse med opdateringer fra WordPress, WooCommerce eller andre plugins fra tredje part eller udviklede, PRO Plugins  er IKKE omfattet af en evt. vedligeholdelsesaftale. Se hvordan du overholder Cookie-lovgivningen. Sådan kan du checke hvad, der er gemt i en Cookie.

Opbevaring af data

Vi opbevarer kun de data, der er påkrævet, for at fuldfører din bestilling eller henvendelse. Ingen data vil blive videregivet. Når du bestiller, udfylder felter, forme eller tilmeldinger her på vores hjemmeside, opbevares disse data sikkert og beskyttet i så kort tid som muligt. Du kan anmode os om sletning af alle dine data. Transaktioner gemmes aldrig, det håndteres igennem en krypteret tunnel af vores indløser.

Privacy Policy Privatlivs Politik

Here at BizDoktor we take privacy seriously and will only use your personal information to administer your account.

Forms

When you submit a support question we collect your first name and last name (only when provided) and your email address so that we can correspond with you. When you subscribe to our newsletter we collect your name (only when provided) and your email address so that we can correspond with you. Your personal data will not only be stored in the website’s database but also in Aweber, the application we use to send our newsletters.
When you submit a request for a new item or product in our shop we store your email address and the data you provide so that we can keep you updated about your request.

You can view, update, download or delete your personal data at any time from this page: GDPR – Request personal data.

Google Analytics

We use Google Analytics to track visitors on this site. Google Analytics uses cookies to collect this data. In order to be compliant with the new regulation Google included a data processing amendment. The data we collect will be processed anonymously and “Data sharing” is disabled. We don’t use other Google services in combination with Google Analytics cookies.

Aweber

We use Aweber for our newsletter campaigns. Aweber is the world’s largest marketing automation platform and is GDPR compliant. They have a campaign builder that makes it easy to create email templates. In Aweber we only store your email address and the data you provide. Those data will never be shared with third party.